28 mars 2012

The final project

































Här är det färdiga resultatet! Slutprojektets tema var kontraster och jag
valde att leka med formerna - det runda/mjuka mot det fyrkantiga/hårda.
Jag är verkligen så nöjd! Det var en fröjd att få jobba med så duktiga och
inspirerande människor, framförallt med superduktiga Petra Bindel och
Elin Strömberg, men också så klart min inspirerande lärare Lotta Agaton.


Styling: Amanda Rodriguez 
Photographer: Petra Bindel 
Photographer Assistant: Elin Strömberg
Location: Färgfabriken

12 kommentarer:

  1. Grått och orange, finfint!

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint!! Duktiga du!!!

    //Ica

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen din styling! Superfin bild!

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har fått ihop det, supersnyggt!

    Ha en fin helg,
    Malin

    SvaraRadera
  5. Tack Malin! <3 Fin helg till dig med.

    SvaraRadera
  6. Åh va fint, jag gillade speciellt de orange postit-lapparna, de bryter av på ett bra och roligt sätt!

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du gillar det. Tack Maria! :-)

    SvaraRadera
  8. Så fin din bild blev! Älskar att du vågar använda färg. Lite svårare men så mycket finare om man frågar mig.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Tack fina du! Det har du rätt i :) kram

    SvaraRadera